דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות שחיה פרטיות לכולם! 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2524 פעמים ]

ישראל במצוקה. תמיד הייתה ותמיד תהיה, כאילו אנו לא מסוגלים להתקיים במצב שהוא לא בעייתי. וכך אם אתם מהאנשים שדואגים להתעדכן באקטואליה אתם יודעים: אין יום בלי חדשות ואין יום מבלי שהם יהיו לא הכי אופטימיות שאפשר. מכאן שאין ברירה אלא להנות, מי יודע מתי כל זה ייגמר. כנראה שבגלל זה, חרף המיתון, בעיית האבטלה והמחסור בקרקעות, הרשו לעצמם לא מעט אנשים לבנות לעצמם בריכות פרטיות, ממש בחצר הבית שלהם, כאילו אנחנו מינימימום בבוורלי הילס, כאילו לא מדובר במדינה שגם ככה המחסור במים טורד את כולנו וכאילו כסף אפשר לקטוף מהעצים.

 

עם זאת, לאחרונה ניתן למצוא שבריכות אלו הפכו לסטנדרט לכל דבר ועניין כמעט בכל בית חדש שנבנה ובכל חצר מתחדשת וכמעט כל קבלן שתבקשנו ממנו לשפץ לכםן את הגינה ישאל אתכם למה לא לבנות בה איזה בריכה פרטית קטנה משלכם. לכאורה, חלום מושלם, במציאות: אין שום מניעה שתעשו זאת, אפילו אם המשכורת שלכם היא ממוצעת לחלוטין. הדבר מתאפשר הודות לטכנולוגיה חדשה המוזילה את מחיר החומר ממנו מייצרים בריכות כך שבפועל, ברע שעלות המוצר ירדה פלאים כל מה שעומד בינכם לבין בניית בריכות שחייה היא עלות ההתקנה והמים שבריכות אלו יכילו.

 

אבל גם בתחום הזה ישנם חידושים. חברות ישראליות פיתחו שיטה להתקנה מהירה ונוחה של בריכות באופן יעיל ומהיר. לאלו שלא מעוניינים בחפירה מביאים בריכה מונה מפי.וי.סי ומגביהים את יתר החצר כך שאל הבריכה עולים בגרם מדרגות נאות מעץ. לאלו שלא אכפת להם שמיני-טרקטור קטן יחפור להם בגינה, מובטח כי התהליך כולו לא אמור לארוך יותר מיום פלוס כמה ימים נוספים שנועדו בעיקר לקוסמטיקה של הנוי החדש, קרי: ציפוי הבריכה בפסיפס אבני מוזאיקה, בניית דק מעץ מלא למניעת החלקה, התקנת מקפצה, מגלשות לילדים ואפילו סוככים וצלונים כמו בבריכה העירונית, להצללה מלאה.

 

לאלו מכם שחוששים מעלות המים שיש למלא בבריכה, אל דאגה. מדובר על עלות חד פעמית שכן המים הללו, ברובם הגדול, ישארו בבריכה עד חצי שנה הודות למתקני טיהור והשבחת מים שאפשר להתקין במקום ואפילו כדאי. מתקנים אלו, כמו חדרי המכונות באותם בריכות שחיה בקאנטרי קלאב, דואגים למים נקיים, מסוננים ובטוחים לשחיה. מערכת סננים מיוחדת דואגת להפריד את החול מהים, להשמיד בקטריות ופרטיות שהיו עלולות להתפתח במים עומדים והוספה של כלור במידה המדוייקת. אם אתם מפחדים שהמים יתאדו לכם מהבריכה במהלך אחד החודשים הקייציים – לא לדאוג, גם לזה נמצא פתרון וכיום ניתן להשיג כיסויי בריכות זולים במיוחד, חלקם חשמליים כך שלא תצטרכו בכלל להתאמץ. לחיצה אחת והבריכה מכוסה בכיסוי יעיל שמונע את התאדות המים והתלכלכות הבריכה (מכל מיני עלים שמתעופפים ברוח) בשמן שהיא לא בשימוש.

 

עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לדאוג להזמנות למסיבת הבריכה הראשונה אצלכם בבית. האורחים בדרך אליכם!

משה תבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב